sobota 19. března 2016

Jarní novinky

Krásný večer!

Včera a dneska bylo taaaak krásně, konečně sluníčko! Taky už jste se nemohli dočkat? Já byla z letošní ,,zimy nezimy´´ a neustále se měnícího počasí úplně rozlazená, tak snad už nám to pěkné jaro zůstane. Za posledních pár dní se u mě nashromáždilo pár novinek, o které bych se s vámi chtěla dneska podělit, tak jdeme na to! ☺


Nikdy jsem na vysušené ruce náchylná nebyla, ale letošní zimu dostaly opravdu zabrat. Nevím, čím to bylo, ale s žádným krémem jsem je nedokázala dostat do ,,pohody´´. Pak jsem ale zkusila krém s kozím mlékem od Ziajy a byla nadšená! Nikdy bych neřekla, že může být až takový rozdíl mezi obyčejnými věcmi jako je krém na ruce. Hydratuje tak skvěle, že jsem ochotná mu prominout jeho až moc pronikavou vůni a už nechci jiný...



Minulý týden mi také radost zpříjemnil kurýr, který mi přivezl nečekaný balíček z Martinusu. Uvnitř na mě čekala skvělá knížka Vaříme podle herbáře. Kromě informací o bylinkách, se kterými já vařím nejraději, tam máte možnost narazit na spoustu zdravých a chutných receptů a úžasných fotek. Už se nemůžu dočkat, až budu mít více volna a všechno postupně vyzkouším!

PS: Děkuji týmu Martinus za boží překvapení!!!











No a nejlepší na konec? Za mě je to dneska určitě Si od Giorgio Armani. Dochází mi totiž můj milovaný parfém. Nejdřív jsem byla úplně nešťastná, protože jsem měla pocit, že už nenajdu lepší. A našla! Přijde mi jako hloupost vám tady jeho vůni popisovat, protože si ji každý stejně představíme jinak, ale pokud budete mít někde možnost, určitě ji vyzkoušejte! Není vtíravá a extra silná, ale na druhou stranu není fádní a lehce přehlédnutelná. No, jak říkám píši, vůně popisovat neumím, ale za mě prostě DO-KO-NA-LOST a velké ,,musthave´´ na jaro... ♥



Čím jste si čekání na jaro zpříjemnili vy? ☺

10 komentářů:

  1. Od Giorgio Armani mám moc ráda vůni Acqua di gioia, je naprosto dokonalá :)

    Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  2. Tak z tý knížky bych měla taky ohromnou radost :) mám doma první díl a plánuju si dokoupit i ty další. Trochu smutný teda je, že jsem podle ní ještě vůbec nic neuvařila :D ale kouká se na ní pěkně, to zas jo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem na sebe zvědavá, doufám, že něco ukuchtím! :D

      Vymazat
  3. Když jsem si poprvé čuchla ke vzorečku vůně Si, zamilovala jsem se ♥ Vůbec jsem ji nemohla dostat z hlavy a ikdyž se mi za ní absolutně nechtělo dávat takové peníze, nelituju ani trošku, že jsem si ji nakonec koupila, je to jednoduše ta moje vůně ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si šla do Sephory původně pro Tresor od Lancome, ale tahle prostě vyhrála... ☺

      Vymazat
  4. Já jsem z ní přímo nadšená :))

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, Martinus umí teda pořádně překvapit :) Takové překvápko bych si také nechala líbit, neboť po herbáři už dlouho pokukuju :) Pořádně si ho užij! :)

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)