sobota 13. února 2016

Buying type aka. Parfums wishlist

Ahoj všichni!

Včera jsem měla konečně trochu času a tak jsem projela pár e-shopů a zjistila, že parfums.cz nabízí kromě kosmetiky i spoustu zdravých pochutin - jojo, vím, asi jsem blesk co se těhle informací týče, ale lepší teď, než nikdy, žejo... Dala jsem Vám dohromady pár věcí, které mě zaujaly a které si stejně hned dneska objednám, haha.





Nebyla bych to já, kdybych na jakémkoliv nákupním seznamu neměla oříšky, že? Kromě mých milovaných para jsem našla i balíček bio pekanových ořechů, které prostě nutně potřebuju!

Na kokosový olej už jsem Vám článek psala, teď přicházím s novým typem. Kromě ,,normálního´´ kokosového oleje se vyrábí také olej bez parfemace, který můžete používat i na slané produkty. Tahle možnost mi přijde naprosto super, protože jsem ten normální na vaření někdy právě kvůli vůni a chuti nemohla použít. :))

A poslední položka mého zdravě-mlsacího wishlistu je kakaový prášek, který se řadí do superpotravin. Mám s ním v hlavě asi milion receptů a už se těším, až mi přijde! Určitě Vám o něm potom udělám článek. ♥


A malá prosba na závěr. Chtěla bych si objednat nějaké tužidlo na objem vlasů a podle recenzí jsem se rozhodla pro Matrix. Jen se nemůžu rozhodnout, jaké z těhle dvou. (tužidlo 1, tužidlo 2) Máte někdo s nějakým zkušenosti? ☺

Hezký víkend! ♥

14 komentářů:

  1. To jsem tedy nevěděla, že parfums nabízí i nějaké dobroty, hned jdu jejich web prošmejdit :D. Od Matrix jsem měla olejíček na vlasy a pamatuju si, že to byl můj oblíbenec, jeden z těch nejlepších. Tužidla ale vyzkoušený nemám, tak to neporadím. Kokosový olej mám na seznamu taky, ale prvně ještě chci vypotřebovat ty svoje 2 oleje na vlasy, protože tohle je zrovna položka, kterou si moc nechci dělat do zásoby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu :)) Až si ale kokosový olej pořídíš, určitě z něj zkus i něco uvařit, nemá chybu! :)

      Vymazat
    2. Ja uz jsem ho prave jednou mela a pouzivala jsem ho hlavne na vlasy ale jak ho koupim znovu tak bych ho vyuzivala i v kuchyni diky za tip :)

      Vymazat
  2. To já tedy také nevěděla,že nabízí dobrůtky :) Kokosový olej bez parfumace,no to je super nápad! Bohužel tužidla neznám :/

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí, asi to vyberu random :D Ten olej bez parfemace mi přijde taky vážně super :))

      Vymazat
  3. Tak to jsi neměla psát, že na parfums se dají koupit i takovéto zdravé pochutiny, budu se muset na ně také podívat a obávám se, že si také něco objednám :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám wishlist taky plný k prasknutí a dneska asi objednávám -_- Noco, když je ten Valentýn... :D

      Vymazat
  4. The post is fantastic! I love it:)

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Já tužidla bohužel nepoužívám, takže asi moc, spíš vůbec neporadím, ale tak snad dobře pořídíš! :) Já si teď chci pořídit sazenice pivoněk, tak uvidíme co z toho vznikne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní zajímavě :) Já nakonec objednala to tmavě modré, tak snad budu spokojená ☺

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)