pondělí 21. prosince 2015

Ready na ples!

Krásné ráno!

Zimní měsíce nemám spojené jen s Vánocemi, ale také se začínající plesovou sezónou, kterou si každý rok neskutečně užívám! Všechny ty maturáky kamarádů a hlavně možnost vyvětrat po roce šaty ze skříně, nahodit lodičky a hlavně si taky vyhrát s make-upem! Co si budeme povídat, mega kouřovky si snad denně do školy/práce nelíčí nikdo, ne? :D Tak doufám, že máte všemožné oslavy/párty/plesy taky tak hrozně rádi jako já a že se vám dnešní post bude hodit. Dala jsem vám dohromady pár super produktů, díky kterým budete hvězdou večera. Tak jdem na to? ☺




Jako první tady mám tuto tvářenku od Jordany. Vždycky jsem používala tvářenky buď s oranžovým, nebo růžovým nádechem, ale ne vždy jsem byla s výsledkem spokojená. Sháněla jsem neustále ,,jakýsi odstín´´, se kterým dodám tvářím šťávu, aniž by si křičely o pozornost, ale zároveň s ním dokážu konturovat. Svůj lov jsem asi po roce a půl vzdala s názorem, že jsem si něco takového pouze vysnila a žádný takový produkt neexistuje. A ono jo! Odstín 14 Tawny Beige je toho důkazem - zastřená tmavší, teplá oranžová, která všechny mé již vyjmenované požadavky zvládá na jedničku. Musím se přiznat, že mě ze začátku vyděsily třpytky, které na mě po otevření vykoukly, ale naštěstí nejsou na tváři vidět. Tvářenka mimo to nepráší a dá se dobře vrstvit, takže určitě doporučuji! ♥




No a když už vyrazíte ven s krásnýma kočičíma očima, musíte celý pohled umocnit výraznými řasami. O to se postará tato řasenka od Maybelline, která patří mezi mé naprosté musthave. Jako milovnice obrovských kartáčků jsem si sice na její neobvyklý tvar musela chvilku zvykat, ale za efekt, který předvádí, se ta snaha vyplatila. Řasy krásně natočí, oddělí a prodlouží. Navíc vůbec neopadává, takže se nemusíte bát, že budete mít o půlnoci celý černý obličej.



Krásně nalíčit bychom se ale nezvládly bez pořádných štětců - mým aktuálním oblíbencem je M52 od Petralovelyhair, který používám na make-up denně. A když už jsem dneska nakousla ty kouřovky - nejlepší uděláte zaručeně s 227 od Zoevy, vyzkoušeno! :D




Co považujete za své největší pomocníky? ☺


PS: S kódem TimeWithBeauty stále platí sleva 5 % na celý nákup na www.prodavamekosmetiku.cz! ♥





10 komentářů:

  1. Taky ráda chodím na tyto akce, protože se vždycky těším, až se načančám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí tvářenka, štětce Zoeva bych ráda vyzkoušela

    OdpovědětVymazat
  3. No, řasenka na mě udělala dojem. :) Protože, co si budeme povídat, k mým parádním kouřovkám, které mi všichno chválili (dobrovolně), jsou mega řasy prostě nutností. :)
    Moc hezký článek, nad štětci od Peti už dloooouho pokoukávám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si štětec koupila přímo od Péti na Utuberingu a určitě doporučuji, je úžasný ♥
      Jinak ty kouřovky minule byly fááákt peckový... :D

      Vymazat
  4. Tvářenku od Jordany mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten štětce mě zaujal, moje staré štětce by už potřebovaly obměnu.

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super jsou taky štětce od bH cosmetics - dělala jsem na ně nedávno recenzi, tak můžeš mrknout :))

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)