úterý 12. května 2015

Naše oči musí zazářit!

Ahoj všem!

Určitě jste všichni zaznamenali ,,velký boom´´ ohledně rozjasňovačů, které se pomalu stávají nedílnou součástí každé kosmetické výbavy. Já sama jsem této vlně také celkem propadla, tak uvidíme, kam až se má ,,rozzařující sbírka´´ rozroste. Pořád však nemám rozjasňovač na denním pořádku, což se poslední dobou nedá říct o rojjasňování očních vnitřních koutků. Naprosto jsem tomu efektu propadla a největším pomocníkem je mi k tomu Made to stay highlighter pen od Catrice, právě kterému patří dnešní článek...





OBECNÉ INFORMACE


Jak jsem již psala, rozjasňující pero je od značky Catrice, takže ho seženete v DMku. Já osobně jsem ho kupovala v zahraničí, takže cenu nevím, podle internetových stránek by mělo stát 107 Kč. Koupit se dá ve dvou odstínech - jeden je narůžovělý, druhý je studenější a více do bíla, či stříbrna. Přesně toho druhého krasavce mám já, je v odstínu 030 EYE NEED!.



odstín 030 EYE NEED!

SPOKOJENOST?

Za mě určitě ano! Musím se přiznat, že nemám moc produktů, kterým nemohu nic vytknout, ale v tomto případě jsem opravdu nenašla jediné negativum. Tužka je výborně krémová, skvěle pigmentovaná a na víčku drží celý den jako přibitá. Navíc má super ,,šroubovací mechanismus´´, takže se nemůsíte starat o její ořezávání. V neposlední řadě je to bezchybný adept na cestování - v kosmetické taštičce nezabere prakticky žádné místo a jeho využití je obrovské: rozjasnění vnitřního koutku, místa pod obočím, rozjasňovač na lícní kosti, či primer? Ano, všechny funkce zvládne na výbornou. :)



PÁR SLOV NA ZÁVĚR...

Made to stay pero můžu opravdu s tím nejklidnějším svědomím doporučit. Za cenu, kterou výrobek pořídíte, dělá opravdu výbornou službu.



PS: Používáte rozjasňovače, popř. nějaké třpytivé stíny do vnitřních koutků? :)

16 komentářů:

  1. škoda, že jsi neukázala jak funguje v praxi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ruce swatch vyfocený je, ale jinak se těžko stojí za i před foťákem :-D

      Vymazat
    2. Myslím, že Markéta myslela nějaké selfíčko, kdy jí máš na očích :)

      Vymazat
    3. Jojo, aspoň mám typ pro příště :)

      Vymazat
  2. Moc pěkný článek :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  3. Používám klasickou nude tužku od rimmelu, když sem nějakou chtěla, tak zrovla žádná jiná nebyla :D

    budu ráda, když navštívíš můj blog, mám ho nově :)
    Good vibes by ADEL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, na tu Rimmelé jsem taky koukala, vypadala pěkně :)
      Ráda se podívám, díky za typ!

      Vymazat
  4. Na rozjasňování očí moc nejsem, občas teda přemůžu lenost a použiju nějaký stín :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já to mám přesně naopak, oči si užívám ze všeho nejvíc :-D

      Vymazat
  5. Já si dávám taky většinou nějaký světlejší stín do vnitřního koutku a třeba i s jemnými třpytkami.

    OdpovědětVymazat
  6. No na očích by ta fotka byla parádní :) Já rozjasňovače tedy zatím nepoužívám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dříve taky ne, ale teď jsou opravdu mou oblíbenou kategorií :)

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)